Candida & Alkohol - Mengapa Arak Bad Untuk Jangkitan Candida

Candida & Alkohol - Mengapa Arak Bad Untuk Jangkitan Candida

Adakah anda tahu candida & alkohol mempunyai sambungan langsung? Dapatkan hari ini mengapa alkohol tidak baik untuk jangkitan candida dan overgrowths dan mengapa anda harus mengambil berat jika anda masih minum dengan candida overgrowing dalam badan anda. Tambahan pula saya akan terangkan bagaimana candida sebenarnya sebenarnya menyebabkan gejala yang sama dengan orang-orang mabuk.

Pertalian Candida, Alkohol

Jadi hanya bagaimana candida dan alkohol mengikat bersama-sama? Well untuk satu perkara dengan produk daripada penapaian yis dalam badan adalah alkohol! Betul jika anda mempunyai penumbuhan yg terlalu cepat candida anda mempunyai bir 24/7 berlaku di dalam badan anda yang menyebabkan keletihan, keletihan dan pelbagai gejala-gejala lain. Bukan sahaja ini, tetapi keracunan yang disebabkan ke hati anda adalah di luar apa-apa lagi, kerana alkohol mewujudkan alkohol toksik sepenuhnya, amat tinggi dalam asetaldehid. Kimia ini adalah punca hang-overs disebabkan pengambilan alkohol. Sekarang bayangkan bahawa badan anda mewujudkan ini hari sebatian toksik sama demi hari terus memburu menyerang hati sudah lemah anda!

Ini adalah sebab mengapa penghidap candida sering kelihatan penat dengan cara yang orang biasa akan digantung-over. Selain yang mereka perlu berurusan dengan gejala-gejala lain dicipta oleh yis yang meletakkan tekanan tambahan ke atas sistem imun, badan dan hati terutama!

Jika anda masih minum arak, anda hanya menambah penghinaan kepada kecederaan. Tiada siapa yang secara teknikalnya perlu minum alkohol dalam jumlah yang mereka lakukan dari segi sosial kerana semua masalah kesihatan ia boleh membuat, tetapi walaupun dalam jumlah yang kecil kepada pesakit candida ia boleh menyebabkan masalah kesihatan yang besar. Selalunya alkohol akan merosakkan candida yang penghidap hati kerana hati mereka sudah bekerja terlalu keras ke titik bahawa ia tidak dapat menangani minuman keras tambahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar